Reklamacje i zwroty

  1. Zwrot towaru.

    By w pełni zaspokoić potrzby naszych klientów uruchomiliśmy możliwość zwrotu towaru nawet 30 dni od daty zakupu. By dokonać zwrotu towatu należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

    - towar zwracany musi być orginalnie zapakowany i nie może nosić żadnych śladów urzytkowania;
    - zwrot towaru musi być bespośrednio na adres siedziby właściciela sklepu tj.
    Zanna Invest, Chrzanowskiego 6/10, 75-327 Koszalin;
    - zwrot towaru nastepuje na koszt klienta;
    - zwaracany towar powinien być starannie zapakowany by ustrzec go od ewentualnego uszkodzenia w transporcie;
    - do zwracanego towaru należy przesłać kopię dowodu zakupu wraz z numerem zamówienia;
    - po zweryfikowaniu odesłanego produktu, zwrot pieniędzy za zakupiony towar nastapi w ciągu 14 dni od jego otrzymania;

    ZannaInvest zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotu towaru w przypoadku gdy zwracany towar jest uszkodzony bądź nosi ślady urzytkowania, opakowanie produktu jest naruszone, wysłanie nastąpi później niż 30 dni od daty zakupy.
    Koszt odesłania towaru w takim przypadku ponosi klient.



  2. Reklamacja.

    - W celu złożenia reklamacji należy uzupełnić dostępny formularz.
    - Po wypełnieniu formularza należy odesłać towar starannie zapakowany na adres siedziby właściciela sklepu tj.
    Zanna Invest, Chrzanowskiego 6/10, 75-327 Koszalin;
    - Sklep ma 14 dni na rozparzenie reklamacji i przekazanie odpowiedzi na adres mailowy klienta podany przy rejestracji.
    - W przypoadku wątpliwości w podjęciu decyzji o reklamacji sklep zastrzega sobie prawo do przekazania wadliwego towaru do rzeczoznawcy w celu wystawienia opini. W takim przypadku czas reklamacji wydłuży się do 28 dni, o czym klient zostanie poinformowany mailowo.
    - Datę od której rozpoczyna się proces reklamacyjny uznaje się od dnia dostarczenie towaru wraz z dowodem zakupu do siedziby firmy. W przypadku braku wymaganych dokumentów sklep poprosi klienta o ich uzupełnienie.
    - Reklamację można zgłosić jeżeli towar posiada wady fizyczne bądź prawne (rękojmia).
    - Reklamacjie z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem będą automatycznie odrzucane jeżeli reklamowany towar będzie nosił znaki użytkowania a opakowanie będzie naruszone.
    - Reklamowany towar ze względu na wady techniczne powinien być czysty i schludnie opakowany.
    - Klient w formularzu reklamacyjnym ma prawo wnioskować o 4 formy rozwiązania reklamacji:
    a. wymiana wadliwego towaru na nowy
    b. naprawa uszkodzonego towaru
    c. obniżenie ceny za towar
    d. odstąpienie od umowy

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl