Reklamacje i zwroty

  1. Zwrot towaru.

    By dokonać zwrotu towaru należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

    - towar zwracany musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić żadnych śladów użytkowania;
    - zwracny towar nie może mieć uszkodzonej plomby zabezpieczającej;
    - towar nie może być z grupy towarów z prawnym ograniczeniem zwrotów, ze względu na ochronę zdrowia bądź ze względów higienicznych. Podstawa prawna: Dz.U. 2014 poz. 827, Art. 38 ust. 5;
    - zwrot towaru musi być bezpośrednio na adres siedziby właściciela sklepu tj.
    Zanna Invest, Chrzanowskiego 6/10, 75-327 Koszalin;
    - zwrot towaru następuje na koszt klienta;
    - zwracany towar powinien być starannie zapakowany by ustrzec go od ewentualnego uszkodzenia w transporcie;
    - do zwracanego towaru należy przesłać kopię dowodu zakupu wraz z numerem zamówienia;

    Po zweryfikowaniu odesłanego produktu, zwrot pieniędzy za zakupiony towar nastąpi w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania;

    Zanna Invest zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotu towaru w przypadku gdy zwracany towar jest nie zgodny z ww. punktami.
    Koszt odesłania towaru w takim przypadku ponosi klient.



  2. Reklamacja.

    - W celu złożenia reklamacji należy uzupełnić dostępny formularz.
    - Po wypełnieniu formularza należy odesłać towar starannie zapakowany na adres siedziby właściciela sklepu tj.
    Zanna Invest, Chrzanowskiego 6/10, 75-327 Koszalin;
    - Sklep ma 14 dni na rozparzenie reklamacji i przekazanie odpowiedzi na adres mailowy klienta podany przy rejestracji.
    - W przypadku wątpliwości w podjęciu decyzji o reklamacji sklep zastrzega sobie prawo do przekazania wadliwego towaru do rzeczoznawcy w celu wystawienia opinii. W takim przypadku czas reklamacji wydłuży się do 28 dni, o czym klient zostanie poinformowany mailowo.
    - Datę od której rozpoczyna się proces reklamacyjny uznaje się od dnia dostarczenie towaru wraz z dowodem zakupu do siedziby firmy. W przypadku braku wymaganych dokumentów sklep poprosi klienta o ich uzupełnienie.
    - Reklamację można zgłosić jeżeli towar posiada wady fizyczne bądź prawne (rękojmia).
    - Reklamację z tytułu niezgodności towaru z zamówieniem będą automatycznie odrzucane jeżeli reklamowany towar będzie nosił znaki użytkowania a opakowanie będzie naruszone w tym będzie posiadał uszkodzoną plombę zabezpieczającą; 
    - Reklamowany towar ze względu na wady techniczne powinien być czysty i schludnie opakowany.
    - Klient w formularzu reklamacyjnym ma prawo wnioskować o 4 formy rozwiązania reklamacji:
    a. wymiana wadliwego towaru na nowy
    b. naprawa uszkodzonego towaru
    c. obniżenie ceny za towar
    d. odstąpienie od umowy

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl